साझा सस्कृति

होलीको अवसरमा धरानमा खेलीएको साझा होली

मजदुरलाई सहयोग

क्षयरोग पीडित यातायात मजदुर कुमार जोगीलाई उपचार सहयोग स्वरुप २० हजार ९५ रुपैया सहयोग प्रदान गर्दै नेपाल यातायात स्वतन्त्र मजदुर संगठनका केन्द्रीय सचिव भीमज्वाला राई ।

आकासबाट देखिएको विराटनगरको दृष्य

पछिल्लो समय बिराटनगर विकासको तिव्र गतीतर्फ अग्रसर बन्दै गईरहेको छ

सुन्दर भेडेटार

धनकुटा र सुनसरीको संगमस्थल पर्यटकीयस्थल भेडेटारको दृष्य

विद्यार्थीलाई सम्मान

प्रवेशिका पक्षिामा सर्वोकृष्ट अंक ल्याउने यातायात मजदुरका छोराछोरीहरुलाई नेपाल यातायात स्वतन्त्र मजदुर संगठन धरान ईकाईले सम्मान गर्दै

Pages

खलासीदेखि सांसदसम्म

  • भीमज्वाला राई
चुडामणी जंगली
 चुडामणी जंगली बिश्वकर्मा जसको विश्वविद्यालय सडकमा गुड्ने गाडी थियो, निरन्तर आन्दोलन र माक्र्सवादी पुस्तकहरुको अध्ययन उनको प्रमाण थियो त्यही अनुभव र निरन्तरताले  उनलाई खलासीवाट सांसदसम्म बनायो . 
मेरो जन्म स्याङजाको गणेशपुर गाविसमा २०१४ साल पुस १४ गते भएको हो । म गरिव किसान परिवारमा जन्मिएको हुं मेरो वाल्यअवस्था निक्कै दुःख कष्टले वित्यो । उत्पिडित विश्वकर्मा जातीको भएकोले त्यो वेलाको समाजमा मेरो बाल्यकाल दुखदायी वित्यो । करिव १ घण्टा टाढा रहेको रामकोष प्राइमरी स्कुलमा ५ कक्षासम्म पढें त्यसपछि स्याङजा हाइस्कुलमा पढे । ९ कक्षामा पढ्दै गर्दा २०३२ सालमा हाम्रो घरमा आगलागी भयो । आगलागीमा हाम्रो केही बचेन हामीसंग अरु घर बनाउने श्रोत थिएन् । थोरै भएको खेत बेचेर टीनले छाएको घर बनायौं । त्यतिखेर गाउमा टिनले छाएको घर थीएन ।
 ९ कक्षा पढ्दा पद्दै स्कुल छोड्नु पर्ने अवस्था आयो परिवारको दायित्व पनि पुरा गर्नु पर्ने भयो हाम्रो परिवार ठूलो थियो । दुइ दिदी, दुइ वहिनी दुइर्, भाइ  र आमाबुबा गरी जम्मा ८ जनाको परिवार थियो । हामी कसैलेपनि अध्ययन अघि बढाउन पाएनौ । हाम्रो परिवारले वर्षको ३ महिना चाही ज्याला मजदुरी गरेर गुजारा चलाउनु पथ्र्यो  । बाटो खन्ने , ज्याला मजदुरी गर्ने काम पनि गरें ।
।।।।।।।।


श्यामवहादुर क्षेत्री नामका गाउंले दाइंले आफूले चलाउने गाडीमा कन्डक्टर र खलासी दुवै काम गर्नेगरी काम दिनु भयो । यातायात क्षेत्रमा प्रबेश गरेर करिव २० वर्ष त चालक काम नै गरे २०५६ सालसम्म गाडी चालककै रुपमा काम गरे । २०३४ सालमा म पोखराबाट भैरहवा चल्ने दिपज्योती भन्ने बसमा श्याम दाईसंगै काम गर्न थालें । पछि गोर्खा भूपुको कम्पनीमा काम गर्न थालें कम्पनीको गाडीमा पोखरा काठमाण्डौ रुटमा कण्डक्टर र खलासी दुवै काम गरें ।  कम्पनीमा अत्यन्तै सोशण थियो २०।२५ वटा गाडी थिए भुपु सैनिकको कम्पनी भएकोले कडा अनुशासनमा बस्नु पथ्र्यो मेरो सक्रियतामा आन्दोलन भयो । संचयकोष, स्थायी, तलववृद्धि, दुर्घटना लगायतका नौ सुत्रिय माग राख्यौं । म र शेरबाहादुर गुरुगलाई कम्पनीले एक्सन लियो । करिव २०३५ सालको कुरा हो यो । शेरवाहादुरलाई चेतावनी दिएर राखे तर मलाई हर्कबहादुर गुरुग(कम्पनीको मालिक)ले तपाइको तलव लिएर जानुस् । यो राजनीति गर्ने ठाउ होइन भन्दै मलाई कामवाट निस्कासित गरे । म निस्के पनि कम्पनीमा १० वर्षे संचयकोषको काटीदिने व्यावस्था चाही गरे । तलव पनि केही वृद्धि गरे , नियुक्ती पत्र जस्तो परिचय कार्ड दिने व्यावस्था गरे ।
।।।।।
६ महिना भन्दा धेरै भूपु सैनिकको कम्पनीमा टीक्न सकिन कम्पनीवाट म निष्कासित भएपछि पृथ्वी राज मार्ग बस सञ्चालक समिति अन्तरगतको बसमा काम गर्न थालेको थीए तर हर्कबहादुर भुपू सैनिकको पनि अध्यक्ष, पृथ्वी राजमार्ग वस संञ्चालकको पनि अध्यक्ष थिए । उनले यो मान्छे कम्युनिष्ट हो यसले मजदुरहरुलाई कम्युनिष्ट बनाउदै छ , आन्दोलन गर्न लगाउछ यसलाई पृथ्वि राजमार्ग भित्र पनि काम गर्न दिनु हुन्न भन्ने निर्णय गरेर सवै गाडी साहुहरुलाई पत्रचार नै गरेछन् । म ऋषी सापकोटाको गाडी चलाउथे उनले चुडामणि मेरो चालक हो मैले तलव दिएर राखेको हो तपाईहरुले हटा भनेर म हटाउन चाहान्न भन्ने अडान लिइसकेपछि हटाउन सकेनन् ।

       ।।।।।
म इन्डियन आर्मीमा पनि भर्ती भए र गोरखपुर लिएर गयो र हामी ३५ दिन जति त्यहा बस्यौं आर्मी भईरहन मन लागेन म त्यहाबाट फर्किए । भर्ति भइसकेपछि हामीलाई टे«निगमा कता कता पठाउछ भन्दै थिए सोही बेलमा म फर्किए । २, ३ जना साथीहरु त्यही बसे तर म चाही फर्किएर बुटबलबाट नारायणघाटरुटको गाडी चलाउथे ।

।।।।
 त्यो समय चालकलाई सम्मान थियो गाडी चालकहरु प्राविधिक मान्छे हो भन्ने सोच्थे । गाडी चलाएर जादा डाइभरलाई फूल माला लगाएर सम्मान गर्थे गाडीलाई  पूजा गर्थे मैले पोखराबाट काठमाण्डौं, पोखरा काकडभिट्टारुटमा पनि गाडी चलाए काकडभिट्टारुटमा काम गर्दा पार्टीको हकरको रुपमा पनि र कलाकारको  रुपमा काम गरे । पाटीका चिठीपत्र देखि लिएर पाटीका नेताहरु(जिवराज आश्रित, प्रदिप नेपाल ) लगाएतका नेताहरुलाई गाडीमा लिएर हिड्ने काम गरें । भैरहवाको रुटमा पनि चलाए कैले कता कैले कता चलाइथ्यो ।  गाडी चालकको लाइसेन्स लिइसकेपछि त म २०३७ साल देखि लगातार २०५६ साल सम्म गाडी चालक पेशामा नै रहेर राजनीतिमा पनि सक्रिय भएं । सुरुमा भैरहवा पोखरा रुट थियो, पछि म काठमाण्डौ पोखरा रुटमा त्यसपछि म बुटबलरुटमा चलाए ।
।।।।

   २०३६ साल असार ९ गते सुनसरीको पानीपीयामा नेपाल यातायात स्वतन्त्र मजदुर संगठन स्थापना भयो त्यसको सदस्य पनि बन्यौं म बुटबलमा थीए पछि म फेरी पोखरा फर्के । २०४० साल तिर पोखरा आइसकेपछि संगठनको म अञ्चल अध्यक्ष भए २०३७ सालमा दोश्रो अधिवेशन हेटौडामा सम्पन्न भयो तर संगठनको काममा गती आएन छिन्न भिन्न भयो संगठन मण्डलेकरण भयो । राजाबादीहरुको चलखेल भयो हामीले संगठन स्वतन्त्र राख्ने भन्ने अभियान थाल्यौ । २०४१ सालमा पोखरामा राष्ट्रिय भेला भयो । भेलामा कमरेड जिवराज आश्रित र पाटीको ठूलो योगदान छ । पाटीले नै पृथ्वीनारायण क्याम्पसका विद्यार्थीहरुलाई बाहिर सुरक्षाका निम्ती तैनाथ गराएर भेला गर्यौं । भेलामा नारायणी, गण्डकी, मेची, लुम्वुनी, बाग्मतीका मजदुरहरु सहभागी थिए ।
२०४३ साल फागुन ३० गते पिकनिकको आयोजना गरेर संगठनको केन्द्रिय भेला गर्यौं । त्यहि भेलामा मलाई तेस्रो राटिय अधिवेशन आयोजक कमिटीको अध्यक्ष बनायो । २०४७ सालमा आएर तेस्रो केन्द्रीय अधिवेशन सम्पन्न भयो । म अध्यक्ष नै भए २०५१ साल सम्म म अध्यक्ष रहेर काम गरें
।।।।।।।
     २०४६ साल साउन ५ गते नेपाल ट्रेड युनियन महासंघ गठन भयो म पश्चिमाञ्चल क्षेत्रिय उपाध्यक्ष भए । जिफन्टको पांचौ राष्टिय अधिवेशनपछि उपाध्यक्षको जिम्मेवारीमा रहेर काम गरिरहेको छु भूगोलको काम गर्ने हिसावले १२ वटा अञ्चलभित्र पर्ने सम्पूर्ण जिल्लाहरुमा काम गरिरहेको छु ।

।।।।
   राजनीतिमा २०३४ साल देखि नै संलग्न छु पुष्पलाल समूहमा साथीहरु हुनुहुन्थ्यो काठमाण्डौ पढेर गएका साथीहरुले गाउमा पुष्पलाल समूहको किसान संगठन बनेपछि सदस्य लिएर लागेको थीए । मैले २०३५, २०३६ सालको आन्दोलनमा पनि भाग लिए २०३६ सालमा माले गठन भइसकेपछि हामीफेरी सवै पुष्पलाल समूहका साथीहरु मालेमा गएको घोषणा गरियो । त्यहादेखि पार्टीमा कुनै न कुनै रुपमा जोडेर आइएको छु ।
।।।।।
  नेकपा एमालेको आठौं राष्टि अधिवेशनबाट म बैकल्पीक केन्द्रीय सदस्य चुनीएको छु कमिटीमा मजदुर क्षेत्रबाट ललित दाई अग्रज भएको नाताले सदस्य र म वैकल्पिक सदस्यमा छु र अहिले पाटीको गण्डकी अञ्चलको मोर्चा संगठनको जिम्मा पाएको छु ।
।।।।।
सभासद त २०६२।२०६३ को जन आन्दोलनपछि पुनस्थापित संसदमा  नेकपा एमालेवाट ९ जना सांसदहरु व्यावस्थापिक संसदमा थप्ने कोटा मध्यवाट  म पनि परे । म कोटामा पर्नुमा  मुकुन्द न्यौपानेको महत्वपूर्ण भूमिका छ । २०६३ साल माघ १ गतेबाट २०६५ साल जेठ १४ सम्म सांसद पनि भए । सासद रहदा नेपाली कामदारलाई सरकारको तर्फबाट कोरीया पठाउने काम गरियो । पहिला त्यस्तो थिएन् । वैदेशिक रोजगारीलाई सुरक्षित गर्न , संरक्षण र सम्वंर्दन गर्न वैदेशिक रोजगार ऐन २०६४ लाई संसोधन गर्ने काम भए । संसदमा करिव १५, १६ महिनाको समयमा महत्वपूर्ण कामहरु गर्न सकियो ।


।।।।
सवारी ऐन संसोधन गर्न जरुरी छ मजदुरको सेवा सुविधाकै सन्दर्भमा धेरै श्रमिकहरु स्थायित्व छैन, राम्रो ज्याला पाउन सकेको छैन यसलाई व्यवस्थीत गर्न जरुरी छ । अहिले माधवकुमार नेपाल प्रधानमन्त्री भइसकेपछि १ लाख ५० हजार चालकको विमा थियो । खलासीको १ लाख थियो । दुर्घटना न्युनिकरण गर्ने सन्दर्भमा र सरकारको वजेट हालेर ५ लाखको विमा बनायौं । त्यो हाम्रै पहलकदमीमा भएको हो । हाम्रो धारणा के छ भने यातायात मन्त्रालय नै छुट्टै हुनुपर्छ भन्ने छ । अहिले श्रम तथा यायाताम मन्त्रालय भनेर राखिएको छ । यातायात मन्त्रालय छुट्टै बनाउनु पर्छ । अहिलेको समयसापेक्ष सवारी साधनको जुन चाँप छ वाटोघाटोको जुन अवस्था छ । सवारी ऐन अझ बैज्ञानिक बनाउनु पर्ने अवस्था छ । किनकी कुनै पनि सानो दुर्घटना भयो भने चालकको टाउको माथी लगेर थोपरिदिने प्रवृति देखिएको छ । दुर्घटना हुदा खेरी सडकको अवस्था कस्तो हो , मान्छेको चेतनाको स्थिति कस्तो हो । र सवारी साधनका मालिकहरुको भूमिका कति छ । संघ तथा सिण्डीकेटको भूमिका कति छ । चालकहरुको दोष कति छ यी कुराहरुको गहिरो ढंगले अध्ययन गरेर को दोषी हो भनेर अझ व्यवस्थित ऐनको परिमार्जन गर्नुपर्छ भन्ने मेरो मान्यता हो ।
।।।
मेरो विवाह २०३८ सालमा मायां अधिकारीसंग भएको हो । दुइवटा छोरा र एक छोरी छन् । बुटवलमा बस्दा खेरि मैले विवाह गरेको हो । मेरो जेठो छोरो अमृत अधिकारी विश्वकर्मा डाक्टर छ उसले शिक्षण अस्पतालबाट एमविविएस पास गरेको छ अव एमडी पढ्ने तयारीमा छ । कान्छो छोरो उमेश अधिकारी विश्वकर्मा चाही डिग्री पढ्दै छ । छोरीको विवाह भइसक्यो उसले पनि टिचिंग गर्दै छे । दुइवटा छोरोको विवाह भएको छैन । एमडीको तयारी गर्दै छ । जागीर बीचमा गरेको थियो । अहिले एमडी पढ्दै छ ।
।।।।

म चालक मान्छे आफू पढ्दा पढ्दै छोडेको पिडाले छोराछोरीलाई पढाउनु पर्छ भन्ने लाग्यो । र आफ्ना छोराछोरीहरुलाई राम्रै ढंगले पढाए उनीहरुले मेहनत गरे मैले बातावरण तयार पारिदिए ।
।।।।।
जीवनमा धेरै घुम्तीहरु आए धेरै दुःख कष्ट भोगीयो निरन्तर संर्घषको प्रतिफल म खलासीवाट सभासदसम्म बन्न सकें यो मेरो लागी गौरवकैरुपमा लिएको छु । अहिले सम्झन्छु जीवराज आश्रितलाई उहाको नजिक रहेर मैले आफूलाई यो स्थानमा ल्याउन पाए ।
।।।।
यातायात मजदुरले गाडीमात्र हैन देश पनि चलाउन सक्छ । मजदुरहरुले केही जान्या छैन, केही गर्न जान्दैन भन्ने हैन मेहनत गर्दै जादा जे पनि गर्न सक्छौ । पेशा त मान्छेले जुनसुकै अपनाउछ तर आफूलाई मेहनती, अध्ययनशील बनाउने र सामाजिक राजनीतिक विषयवस्तुको गहिरो अध्ययन गर्ने, अनुसाशित हुदै जादा देशको एउटा असल, सक्षम र योग्य नागरिक बन्न सक्छ ।
।।।।।।।।।

मैले मजदुरी गरेरै २०५५ सालमा पोखरामा घर बनाएको छु । त्यो वेला करिव ८ लाख लागेको थीयो घर निर्माणमा । घरबाट पोखरा आउदा खाली हात आएको थिए । आफ्नो पाखुराको बलले नै कमाएर घर बनाएको हुं ।


विदेश भ्रमण
थाइल्याण्ड, मलेसिया, डेनमार्क, स्विजरल्याण्ड, कोरिया, भारत 




0 comments:

Post a Comment